VIRTUEEL LEREN

Uitbreiding van de openingsuren – de bibliotheek van Bree als voorbeeld

Event being held in Bree Library

Om de innovaties en de stemmen van collega’s in de bibliotheekwereld met u te kunnen delen, nodigen wij u uit om deel te nemen aan ons volgende webinar.

Tijdens dit gratis webinar in het Nederlands en Frans, bespreken we met de Openbare Bibliotheek Bree de oorsprong van het project voor de verlenging van de openingstijden, de keuze voor de Open+ oplossing en de voordelen ervan, en eindigen we met een sessie, Vragen en antwoorden. We zullen u ook de nieuwe modules van de Open+ oplossing voorstellen die het mogelijk maken om buiten de verlenging van de openingstijden, passages te tellen en plaatsen te reserveren voor gebruikers via hun smartphones.

Vul het onderstaande formulier in om toegang te krijgen tot het on-demand webinar. Zo mis je ook onze volgende online evenementen niet. U kunt uw registratie-instellingen op elk moment wijzigen.